MASS SCHEDULE

On this page, you will find the mass schedules for both parishes.  This schedule can change during summer.

Please note :  All masses are in french except for the 10:45am Mass in Holy Rosary.

Sunday

9:00am Mass at Saint-Henri
9:30am Mass at Holy Rosary
10:30am Mass at Saint-Henri

10:45am Mass at Holy Rosary

Monday

Tuesday

8:15am Mass at St-Henri

Wednesday

Thursday

8:30am Mass at Holy Rosary

(From Sept. to June)

Saturday

4:30pm Mass at Holy Rosary

Friday

Soul Care and Sunday school

Saint-Henri Parish

Families and children are always welcome for sunday family masses and for "la P'tite Pasto", so that children may participate in our liturgy and discover catholic faith and the important values that are ours. See the calendar for the sunday family masses in french for 2015-2016 by clicking here.

Our Lady Of The Holy Rosary Parish

Sunday School is offered to french and english speaking families during mass in the church reception hall.  These activities are prepared to teach catholic faith to the children.  Young kids are also welcome with their own activities prepared by our volunteers.