SAINT-HENRI PARISH:

CATHECHISIS JOURNEY

INFORMATION and REGISTRATION

Information meetings date are over for the 2018-2019 schedule.  The dates for 2019-2020 are March 25 and April 1st at 7:00pm in Church.  For french speaking people only!  More details on the Sacraments page for St-Henri (in french).

FAMILY MASSES

In St-Henri Church, every two weeks, mass is prepared with families in mind.  Come see how it is.  Masses are in french only.  Click here for the 2018-2019 schedule in french.

OUR LADY OF THE HOLY ROSARY PARISH

SUNDAY SCHOOL and SOUL CARE

INFORMATION MEETINGS

The information meetings are in september each year for catechesis in Our Lady of The Holy Rosary Parish. You will get all the information you need : cost, duration, schedule, tasks, documents needed, etc. The information meeting for 2019-2020 are completed for this year.  Please come back in august 2020 for next information meetings.

Details on the Sacraments page.

UPCOMING EVENTS

Confirmation for adults
You are an adult and wish to receive one of the sacraments from the Catholic Church ?  Sessions for winter 2020 are open.  Please contact Mrs Sylvie Émard, at Holy Rosary rectory to leave your name for the next session.
More activities...

More activities will be published here as soon as possible.  Come visit this page often.